Una dintre cele mai inovatoare tactici pe care tehnologia le-a adus pe piata resurselor umane este recrutarea folosind un un instrument dificil de gestionat: internetul, scrie smartbiz.com.

Una dintre barierele pe care le impune acest mijloc de comunicare si de recrutare este distanta spatiala dintre angajator si candidat. Recruterii analizeaza un CV si raspunsurile la intrebari ale candidatului fara sa il poata vedea fata in fata si fara sa studieze mimica sau gesturile acestuia.

Ce se intampla daca un angajator citeste profilul de MySpace sau Facebook al unui candidat? Dar ce parere isi va face un candidat care citeste profilul angajatorului pe unele site-uri de socializare?

Dupa cum arata unele statistici, folosirea noilor instrumente oferite de internet este o tactica productiva. Daryl Ohrt, fondatorul companiei VID, declara pentru smartbiz.com ca foloseste cu succes internetul cand face recrutari. "Tocmai ce am angajat o persoana in companie si inca nu am intalnit-o fata in fata. Vom da mana si vom face cunostinta in prima sa zi de lucru".

Care sunt trasaturile specifice mediului online care eficientizeaza recrutarea de personal, aflati din Wall-Street.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.