Pe locurile urmatoare in topul vizibilitatii se afla marcile Audi, Renault, Opel si Ford, anunta NewsIn.
BrandRate, realizat de divizia de Divizia Business Media Realitatea-Catavencu, in colaborare cu Reveal Market Research si cu sustinerea Smart, isi propune sa masoare continuu perceptia consumatorilor vizavi de marcile din 12 domenii - de la banci, telecomunicatii si energie, la auto si centre comerciale.
Creat ca instrument valoros pentru orice marca, luand in considerare faptul ca dezvaluie tendintele si perceptiile din comportamentul consumatorilor, studiul BrandRate raspunde nevoilor marketerilor, agentiilor de publicitate, companiilor de cercetare de marketing si tuturor celor interesati sa afle informatii despre modul in care o marca este perceputa comparativ cu celelalte marci din domeniul de referinta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro