Compania suedeza, al doilea mare fabricant de camioane din lume, a anuntat ca va detine o participatie de 45% la compania chineza, care va produce si va vinde camioane sub brand Dongfeng, autobuze si vehicule cu destinatie speciala, transmite Bloomberg.
Potrivit MEDIAFAX, asociatia chineza a producatorilor de automobile anticipeaza cresterea vanzarilor de camioane din acest an la 3,3 milioane de unitati, dupa doi ani de scaderi.
"China este cea mai mare piata de camioane la nivel mondial, echivalenta cu piata europeana si cea nord-americana de camiaone grele luate la un loc", a declarat Olof Persson, director general al Volvo.
Dongfeng Motor, al doilea mare producator chinez de vehicule, in functie de vanzari, fabrica in China automobile in colaborare cu Nissan Motor, Honda Motor si PSA Peugeot Citroen.
Grupul Dongfeng anticipeaza ca alianta cu Volvo ii va permite sa se extinda in afara Chinei.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro