Ford este singurul brand auto care a realizat in acest an vanzari de peste 2 milioane de vehicule in Statele Unite, iar automobilul compact Focus a fost cel mai bine vandut model la nivel mondial.

Vanzarile de vehicule Ford in SUA sunt pe cale sa atinga in acest an 2,2 milioane de unitati, in crestere de la 2,1 milioane de unitati in 2011, a declarat Erich Merkle, analist pentru vanzari al grupului.

Directorul general al Ford, Alan Mulally, incearca sa creasca profiturile prin comercializarea acelorasi modele la nivel global, dar cu versiuni diferite, in functie de regiune.

Ford a realizat in primele noua luni un profit de 4,07 miliarde de dolari, in scadere de la 6,6 miliarde de dolari in urma cu un an, din cauza pierderilor inregistrate in strainatate, scrie MEDIAFAX.

Incluzand si brandul de lux Lincoln, Ford se mentine in 2012 pe locul al doilea pe piata americana in functie de vanzari, in urma General Motors.

Potrivit Ford, niciun alt brand auto nu a mai reusit din 2007 vanzari de peste 2 milioane de vehicule pe piata americana. Inaintea declansarii crizei financiare si a recesiunii in SUA, vanzari de 2 milioane de vehicule pe an erau un fapt obisnuit.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.