Potrivit MEDIAFAX, in 2010, Renault cedase o participatie de 14,5% la Volvo.
"Ceea ce vrea sa stie acum piata este daca Renault va cheltui bani pe pierderi. Modul pozitiv de a interpreta aceasta tranzactie este sa spunem ca vor folosi fondurile pentru reducerea indatorarii, iar cel negativ ar fi utilizarea banilor pentru a sustine operatiuni nerentabile", a declarat Philippe Houchois, analist la UBS Londra, citat de Bloomberg.
Producatorul francez este ultimul constructor auto care ia masuri pentru a-si consolida situatia financiara, ca urmare a asteptarilor ca piata europeana sa se indrepte catre cea mai mare scadere din ultimii 19 ani.
PSA Peugeot Citroen cere garantii pentru imprumuturi de 7 miliarde de euro de la guvernul francez, Ford inchide trei fabrici, General Motors renunta la o unitate de productie, iar Fiat desfiinteaza 1.500 de locuri de munca.
Renault si partenerul de alianta Nissan Motor au semnat, miercuri, acordul final pentru preluarea controlului producatorului auto rus AvtoVAZ. Renault si Nissan urmeaza sa investeasca 23 miliarde de ruble (742 milioane de dolari) in companie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro