Potrivit 0-100.hotnews.ro, guvernul reproseaza producatorului auto ca, in loc sa inchida uzina din Aulnay, ar fi trebuit sa decida inchiderea uzinei din Madrid, care este "veche si cu numeroase defecte".
De asemenea, din raport reiese ca grupul s-a bazat prea mult pe pietele in scadere din Italia si Spania in loc sa se orienteze catre piete emergente.
Nici decizia grupului de a concediat 8000 de angajati nu a scapat de criticile guvernului. Raportul critica dur o decizie atat de "dureroasa pentru Franta".
In incheierea raportului, este subliniata nevoia urgenta de restructurare, iar pe termen lung, necesitatea de incheiere a unor aliante cu alti producatori auto mari.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro