Clasamentul, cel mai important de acest gen, masoara valoarea in dolari a celor mai importante branduri. Aceasta se realizeaza combinand informatii financiare cu studii realizate asupra clientilor si studii de tip business-to-business.
In acelasi timp, intr-o evaluare a marcilor cu cea mai mare perspectiva de crestere, BMW ocupa pozitia a saptea si este cel mai performant reprezentant din industria auto, cu un indice de 9 din 10. "Aceasta indica faptul ca cererea pentru modelele BMW este inca foarte mare, momentul achizitiei este insa amanat datorita recesiunii, clientii ramanand insa loiali marcii", explica realizatorii topului.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Horoscop pentru suflet: Mantra zodiei tale pentru săptămâna 1-7 aprilie
Sursa: kudika.ro
-
Cum ar putea crește PIB-ul României cu 7 miliarde de lei?
Sursa: futurebanking.ro
-
Despescu, MAI: Intrarea României în Schengen nu implică vreo obligație...
Sursa: wall-street.ro