Business 6 Mai 2009 14:12
BMW este si in acest an cea mai valoroasa marca germana, ocupand pozitia 18 in clasamentul general, cu o valoare de 23,9 miliarde dolari americani. Urmatoarele marci germane sunt SAP (locul 19), Porsche (35), Mercedes (40), Siemens (51).
Cel de-al patrulea clasament "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands" realizat de Millward Brown Optimor arata ca majoritatea marcilor isi pastreaza valoarea, in ciuda unui climat economic nefavorabil.

Clasamentul, cel mai important de acest gen, masoara valoarea in dolari a celor mai importante branduri. Aceasta se realizeaza combinand informatii financiare cu studii realizate asupra clientilor si studii de tip business-to-business.

In acelasi timp, intr-o evaluare a marcilor cu cea mai mare perspectiva de crestere, BMW ocupa pozitia a saptea si este cel mai performant reprezentant din industria auto, cu un indice de 9 din 10. "Aceasta indica faptul ca cererea pentru modelele BMW este inca foarte mare, momentul achizitiei este insa amanat datorita recesiunii, clientii ramanand insa loiali marcii", explica realizatorii topului.


Despre autor:

Sotto

Citeste articolul integral in Sotto

Sursa: Sotto


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.