Constructorul nipon a comercializat 321 de unitati CX-7 si 405 de unitati Mazda6 in aceasta perioada. Cumulat, acestea au reprezentat 30% din vanzarile companiei in intervalul ianuarie-noiembrie 2008 pe piata autohtona.
“Exista acum un motiv in plus pentru cei care sunt interesati de unele dintre cele mai puternice motorizari din oferta Mazda”, a declarat Dragos Grapinoiu, Marketing Manager Mazda. „Atat Mazda6, cat si SUV-ul CX-7 sunt doua modele reprezentative pentru companie. Acestea inglobeaza filosofia Zoom-Zoom si atributele clasice Mazda: design expresiv, sportivitate si fiabilitate”, a mai completat Grapinoiu.
Mazda6 cu motorizarea de 2,5l benzina are un pret de pornire (cu toate taxele incluse) de 26.390 euro si o taxa de poluare de aproximativ 3.500 de euro, iar modelul CX-7 are un pret de pornire de 30.300 euro si o taxa de poluare de aproximativ 4.100 euro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Decizie TikTok: Aplicația chineză renunță la recompensele pentru timpul...
Sursa: wall-street.ro