Mazda va incheia anul 2008 in Romania cu 2500 de unitati vandute, ceea ce reprezinta un record al marcii nipone pe piata locala.
Presiunea generata de mediul economic mai aspru si discutiile indelungate referitoare la taxa de inmatriculare au determinat in ultima perioada un nivel mai scazut al cererii de autovehicule. Cu toate acestea, vanzarile Mazda in Romania se situeaza peste estimarile inceputului de an. Mazda continua sa construiasca o gama puternica si moderna de autovehicule de familie, fiind unul dintre cele mai dinamice brand-uri pe piata locala.

Informatii referitoare la performanta Mazda:

In perioada ianuarie-noiembrie 2008, Mazda a vandut in total in Romania 2.405 de unitati, reprezentand o crestere de 180% fata de anul trecut. Cel mai bine vandut model a fost Mazda2, cu un total de 782 de unitati, urmat de Mazda3 (776 de autovehicule), Mazda6 (405 de unitati) si CX-7 (321 de autovehicule). Cu o crestere de trei cifre, Romania reprezinta cea mai dinamica piata in 2008 pentru Mazda Europa Centrala si de Est (CSEE).


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.