Extrem de cunoscuta si de apreciata in Romania, Skoda Octavia este un exemplu excelent de marketing si de pozitionare pe piata. Normal ca, la un raport calitate/pret destul de bun, masina este foarte cautata de cumparatori, multi dintre ei vazand in acest model un fel de Golf cu alta sigla.
Vanzarile au mers pana acum atat de bine, incat Skoda a decis ca si prima generatie Octavia isi are inca locul pe piata, asa ca masina se vinde inca, pe unele piete, sub numele de Octavia Tour, desi ruleaza pe o platforma veche de 12 ani.
Nu ratati galeria foto! O gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro