"Intelegerea este echitabila atat in privinta protectiei mediului, cat si pentru industria auto europeana, puternic afectata de criza actuala", a declarat luni, pentru Reuters, parlamentarul britanic Martin Callanan.
Hotararea a fost criticata, insa, de reprezentantii organizatiilor de mediu, care considera ca masura avantajeaza marii producatori auto europeni, subminand in acelasi timp eforturile Uniunii Europene de a conduce lupta impotriva schimbarilor climatice globale, anunta Reuters, citat de NewsIn.
Astfel, emisiile de dioxid de carbon ale masinilor noi vor scadea la 130 grame/km. Masura trebuie sa fie aprobata de Parlamentul European si de cele 27 de state membre ale UE, inainte de a deveni lege, insa modificari ample nu sunt asteptate.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro