Inca nu s-a facut testul oficial, cel putin nu la noi, insa producatorii promit schimbari importante atat in ceea ce priveste designul cat si motorizarile, se precizeaza intr-un comunicat de presa, oferit de Brady, dealer Skoda.

La exterior Octavia se aliniaza faceliftului de la Fabia si Superb, grila radiatorului primind un nou cadru cromat, cu nervuri verticale traditionale. Farurile au un nou design iar pentru cei care prefera farurile xenon, acestea au incluse in dotarea standard functie de reglare dinamica a unghiului si sistem de spalare. Skoda intra si ea in randurile brandurilor care isi marcheaza farurile cu propria sigla.

Bara de protectie spate este formata dintr-o singura bucata si, asemenea barei de protectie fata sau benzilor de protectie ale portierelor, este vopsita in intregime in culoarea caroseriei. Acest lucru confera modelului Octavia un aspect extrem de compact, totusi dinamic, accentuat de suprafetele lineare reflectorizante, „ochi de pisica”.

Producatorul ceh ne propune o noua varianta de motorizare (pe langa cele existente deja, 1.4, 1.6 si 1.8 pe benzina si 1.9, 2.0 pe motorina), de 1.4 TSI care, cu cei 122 CP, atinge suta de km in 9,7 sec. Atat noul motor cat si varianta 1.8 TSI/118 kW, dispun optional de transmisia automata DSG cu 7 trepte de viteza, ceea ce permite schimbarea rapida a treptelor de viteza, utilizand astfel un cuplu maxim dar si un consum redus de carburant.

Citeste si:

La interior a fost redesenat designul consolei centrale, sistemul de iluminare al instrumentelor de bord, dar si o noua generatie de volane cu trei sau patru spite.

Importatorul precizeaza ca Skoda Octavia nu va avea parte de o lansare oficiala, insa modelul este deja la vanzare, iar cei interesati de un test-drive au masina la dispozitie incepand cu 8 Decembrie.