Est-europenii nu stiu ca in Romania se produc masini. Daca totusi ii intrebati de Dacia, isi aduc brusc aminte ca stiu marca. Unii o cunosc foarte bine, iar altii chiar o folosesc. Daca inainte de ’89 Dacia popula strazile din Ungaria sau Cehoslovacia (pe unele le mai puteti intalni si astazi), pana la aparitia Loganului est-europenii se orientau catre Skoda sau Volkswagen

Dintre modelele Dacia, break-ul (MCV) este cel mai bine vandut in tarile foste comuniste, pentru ca se pliaza pe dorintele vecinilor nostri: o masina ieftina si spatioasa, perfecta pentru calatorii. Acum, Dacia revine puternic in regiune cu Sandero, dupa ce a „cucerit" Europa de Vest cu Loganul. Reporterii „Adevarul" au testat in exclusivitate noul model in cinci usi pe un traseu de 3.500 de kilometri, in Ungaria, Slovacia, Cehia si Austria.

Reporterii "Adevarul" au testat noul model pe un traseu de 3.500 de kilometri, in Ungaria, Slovacia, Cehia si Austria.

Am plecat la drum cu gandul sa testam Sandero si am descoperit o masina cocheta. Am vrut sa vedem perceptia est-europenilor asupra celei mai notorii marci romanesti, Dacia, si am fost surprinsi.

Modelul in cinci usi de la Dacia, a carui lansare a avut loc la inceputul lunii iunie, a fost testat in urma cu doua saptamani de reporterii "Adevarul" pe un traseu de 3.500 de kilometri, trecand prin Ungaria, Slovacia, Cehia si Austria.

Am plecat la drum cu gandul sa testam nu doar Sandero, ci si modul in care este perceputa marca Dacia, sau, altfel spus, cel mai notoriu dintre brandurile romanesti in tarile din regiune. Am avut doua surprize, sa descoperim o masina iute si cocheta, dar si sa aflam ca vecinii nostri nu ne recunosc ca producatori de masini. Intrebati daca au auzit de Dacia, faceau brusc conexiune cu Romania.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.