Asigurarea privata de sanatate a luat astfel locul pensiei private, care a fost indicata drept cel mai dorit beneficiu extra-salarial, conform unui studiu realizat in 2007.

Intr-un clasament al principalelor beneficii preferate de romani, dupa asigurarea privata de sanatate urmeaza pensiile private si asigurarile de viata, fiecare cu peste 14,4%.

Dintre angajatii intervievati, cel putin 10,3% doresc sa primeasca bonuri de masa si peste 6,7% vor sa fie recompensati de angajatori cu prime, potrivit aceluiasi studiu.

Televiziunea se afla pe primul loc in topul surselor de informare cu privire la ofertele companiilor de asigurare, pentru 28,2% dintre bucurestenii chestionati si putin peste 25% dintre cei din provincie.

In ce priveste a doua sursa de informare, 21,1% dintre bucuresteni aleg internetul, in timp ce respondentii din provincie afla astfel de informatii in urma discutiilor cu prietenii sau colegii (18,6%).

Studiul a fost realizat in perioada 05-26 iunie pe un esantion de 800 de respondenti din Bucuresti si 803 salariati din alte 12 mari orase din Romania (Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Bacau, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti si Timisoara). Mednet Marketing Research Center este membru al Esomar (The World Association for Research Professionals) si Sorma (Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice).