Agentiile media care participa la aceasta competitie sunt: McCann, MecGlobal, OMD, Zenith Media, Initiative Media, Media Investment, House Of Media, McCann 2, Starcom, Mindshare, United Media, Brand Connection.

"Aceasta competitie este conceputa special pentru agentiile de media, deoarece am dorit sa le implicam efectiv in realizarea unui documentar Discovery Channel si sa le aratam care sunt valorile de brand ale acesui post. Sunt convins ca va fi o experienta captivanta si instructiva pentru toate echipele implicate", a declarat directorul de vanzari publicitate pentru Discovery Channel Romania, Vlad Tudosie.


Inainte de a incepe efectiv filmarile, toate echipele participante la acest proiect au fost instruite de experti Discovery Networks in cadrul unui workshop special. Participantii au fost instruiti de Lisa Weinbrenn, directorul de dezvoltare productie din cadrul EMEA, in cadrul Discovery Networks EMEA. Echipele au primit indicatii despre cum sa utilizeze camera de filmat si cum sa implementeze valorile Discovery Channel in documentarele lor de scurt-metraj.

Fiecare echipa a avut la dispozitie o saptamana pentru a scrie, regiza si produce un documentar de scurt-metraj, bazat pe urmatoarele principii Discovery: productiile trebuie sa prezinte povesti interesante, intr-o maniera originala, captivanta, fara a distorsiona realitatea. Materialul brut al fiecarei echipe a intrat apoi in post-productie, fiind montat de catre profesionisti, pe baza indicatiilor unui membru al echipei.

"Ii incurajam pe participanti sa fie creativi, dar in acelasi timp ne dorim ca povestile lor sa atraga un public larg, sa starneasca emotii si empatie. Filmele trebuie sa dea de gandit publicului, asa cum fac toate programele Discovery Channel", a adaugat Vlad Tudosie.