In ultimele luni, producatorul de PC-uri Dell testeaza un player digital pentru muzica care va intra in vanzare cel mai devreme in luna septembrie, anunta Wall-Street Journal care citeaza oficiali Dell

Dell incearca un nou asalt asupra Apple care este liderul pietei si care a facut fata diferitelor atacuri venite din partea altor firme.

Companii precum Microsoft Corp si Sony Corp au incercat si nu au reusit sa-si faca loc in piata dominata de iPod Apple si magazinele iTunes, a anuntat ziarul.

Playerul de muzica ale caror caracteristici Dell le-a testat contin un ecran mic de navigare si un buton de control pentru a cauta prin listele de muzica.

Conectarea la serviciile de muzica online se va face prin conexiune Wi-Fi, iar Dell va percepe un pret mai mic de 100 de dolari pe model. Prima incursiune Dell pe piata muzicala in 2003 a fost o mare dezamagire, dupa ce player-ul lansat de companie, DJ Ditty, nu a reusit sa rasune pe aceasta piata.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.