"Eficienta este unul din cele mai importante avantaje pe care il poate avea internetul in comparatie cu alte medii, tocmai prin multitudinea de mijloace prin care poate fi direct sau indirect masurata, optimizata si chiar crescuta. De aceea credem ca e important sa atragem atentia asupra eficientei mai ales cu ocazia principalului eveniment al industriei online", a declarat director executiv IAB Romania, Ionut Oprea.
Asociatia industriei de publicitate online, IAB Romania este partenerul Millenium Communications in organizarea celei de-a opta editie a competitiei Internetics.
"IAB Romania si Internetics au cateva obiective comune, ambele isi propun sa ajute la dezvoltarea industriei din Romania, prin impunerea si promovarea de standarde, exemple de performanta si modele de excelenta. IAB Romania isi propune sa foloseasca oportunitatile oferite de Internetics pentru a oferi industriei online din Romania si alte resurse pentru a se dezvolta", a adaugat Ionut Oprea.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro