Internetics, singurul festival din Romania dedicat specialistilor din marketing si comunicare, agentiilor si companiilor care dezvolta solutii online, reuneste, incepand din acest an, trei noi categorii de concurs, dedicate continutului, afacerilor, publicitatii si comunicarii online

"Eficienta este unul din cele mai importante avantaje pe care il poate avea internetul in comparatie cu alte medii, tocmai prin multitudinea de mijloace prin care poate fi direct sau indirect masurata, optimizata si chiar crescuta. De aceea credem ca e important sa atragem atentia asupra eficientei mai ales cu ocazia principalului eveniment al industriei online", a declarat director executiv IAB Romania, Ionut Oprea.

Asociatia industriei de publicitate online, IAB Romania este partenerul Millenium Communications in organizarea celei de-a opta editie a competitiei Internetics.

"IAB Romania si Internetics au cateva obiective comune, ambele isi propun sa ajute la dezvoltarea industriei din Romania, prin impunerea si promovarea de standarde, exemple de performanta si modele de excelenta. IAB Romania isi propune sa foloseasca oportunitatile oferite de Internetics pentru a oferi industriei online din Romania si alte resurse pentru a se dezvolta", a adaugat Ionut Oprea.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.