Scumpirea cu aproapre 50% a pretului barilului de petrol, summit-ul Nato de la Bucuresti, dar si inasprirea concurentei, au complicat business-ul operatorilor cu tarife reduse de pe piata autohtona.
Pentru a-si putea pastra si chiar imbunatati business-urile, operatori precum Blue Air My Air si Wizz Air au ales fie introducerea de noi rute si destinatii, fie suplimentarea destinatiilor deja existente. Conform acestora, nevoile turisitilor romani care calatoresc peste hotare, numarul mare de romani care muncesc in tarile vestice, dar si investitile mai mari in Romania, se numara printre principalii factori care stau al baza unei decizii privitoare la inaugurarea unei noi rute sau destinatii.
Detalii despre strategiile adoptate de cei trei operatori gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Cum se înțelege Alex Velea cu băieții săi: O bag pe nevastă-mea la înaintare...
Sursa: kudika.ro
-
Tranziția verde în regiune
Sursa: futurebanking.ro
-
Vremea rea nu ne părăsește încă: ANM a emis o avertizare meteo de ploi și...
Sursa: wall-street.ro