Prima jumatate din 2008 nu a fost una dintre cele mai bune perioade pentru operatorii low cost, atat pe plan local, cat si la nivel international.

Scumpirea cu aproapre 50% a pretului barilului de petrol, summit-ul Nato de la Bucuresti, dar si inasprirea concurentei, au complicat business-ul operatorilor cu tarife reduse de pe piata autohtona.

Pentru a-si putea pastra si chiar imbunatati business-urile, operatori precum Blue Air My Air si Wizz Air au ales fie introducerea de noi rute si destinatii, fie suplimentarea destinatiilor deja existente. Conform acestora, nevoile turisitilor romani care calatoresc peste hotare, numarul mare de romani care muncesc in tarile vestice, dar si investitile mai mari in Romania, se numara printre principalii factori care stau al baza unei decizii privitoare la inaugurarea unei noi rute sau destinatii.

Detalii despre strategiile adoptate de cei trei operatori gasiti aici.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.