“Intr-o societate axata pe consum, asa cum este cea din Romania, promovarea unor produse de economisire pe termen lung, pensii sau asigurari de viata, este o adevarata provocare, cu atat mai mult cu cat potentialul de crestere al pietei este semnificativ. Se investeste foarte mult in publicitate si uneori se omite esentialul - pentru ca aceasta piata sa atinga nivelul de dezvoltare al tarilor din Europa Centrala si de Est, avem nevoie de o educatie financiara adecvata”, a declarat Shah Rouf, director general al Aviva Group Romania.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro