Astfel, Craita Coman, Catalin Rusu, Marc Bortun si Ionut Mosteanu sunt ferm hotarati sa demareze pe cont propriu.

Bad Brand. Agentia nou creata va oferi servicii de creatie si strategie, iar agentia Babel Communications, la care Bad Brand este afiliata, va aduce restul serviciilor: media, PR, productie, dar si un portofoliu de clienti ca Henkel, Carpatina, GlassCorp, Akzo Nobel, Arcelor Mittal.

In spatele conceptului Bad Brand se afla Craita Coman - fost Group Creative Director, McCann Erickson si Petru Cuciuc - fost Art Director, Leo Burnett. Despartirea de agentiile care i-au format nu a fost usoara, insa voiau sa iasa din comoditatea statutului de angajat si s-au hotarat sa mearga pe cont propriu.

Pozitionarea agentiei:Brandurile bune ajung in rai, insa brandurile rele ajung unde vor ele.

Rusu+Bortun. Agentia Millenium Communications are o divizie noua, de strategie si manifestare de brand sub numele de Rusu+Bortun. Partenerii companiei sunt Catalin Rusu, Marc Bortun si Millenium Communications. Fiecare dintre ei are experienta antreprenoriala. Catalin Rusu activeaza pe piata de 8 ani si de 4 ani face consultanta de brand, de design, pozitionare si strategie, iar Marc Bortun pe langa experienta de Art Director la CAP, Saatchi&Saatchi si Cohn&Jansen, a avut si un business cu o firma de design si identitate.

Citeste si:

Inca de la inceput, agentia Rusu+Bortun are o directie clara pe care vrea sa o urmeze. Nu mizeaza pe ideea de pitch, ci va pune mai mult pret pe auditare, o buna prezentare si pe credentials.

Pozitionarea agentiei: "Joaca" serioasa de-a Dumnezeul bun si talentat care face lucruri frumoase in branding.

Total Branding. Ionut Mosteanu este cunoscut pe piata ca un om de marketing de succes, dar si ca un client service talentat. Dupa 8 ani de marketing si publicitate s-a hotarat sa fondeze agentia de publicitate Total Branding. Compania s-a infiintat juridic in 2004 si din momentul lansarii si pana in prezent a castigat clienti ca: American Experience, Renault Serus, Leron, Cameron, Fabryo, Best Tools si Terra.

Ionut Mosteanu s-a dedicat exclusiv companiei Total Branding incepand cu 1 martie 2008. A facut full-service, a livrat orice fel de proiecte de la un mic eveniment de presa, radio sau media.

Pozitionarea agentiei: Sa gaseasca clienti care sa inteleaga ca este recomandabil sa-si externalizeze intreg marketingul, de la strategie pana la executia finala.