YouTube a anuntat faptul ca cele doua companii, Google si Viacom, au fost de acord sa permita substituirea utilizatorilor actuali si a ID-urilor vizitatorilor, precum si a adreselor IP cu alte valori unice, pentru a proteja, astfel, datele personale ale utilizatorilor.

Asadar, “cele doua parti implicate s-au pus de acord in privinta stabilirii unui anumit protocol de Internet care sa guverneze aceasta substitutie”, au declarat avocatii Google si Viacom.

Aceasta miscare vine dupa ce la inceputul acestei luni o curte federala a cerut retelei YouTune, dar si motorului de cautare Google sa remita numele utilizatorilor, adresele IP, precum si alte informatii de acest gen catre Viacom, compania-mama a MTV, conform CNET.com.

Citeste si:

Asta a dus la o controversa in randul protectiei informatiilor personale ale utilizatorilor de Internet, dar a dus si la punerea in defensiva a companiei Viacom.

Anul trecut, Viacom i-a acuzat, intr-un proces de 1 miliard de dolari, pe cei de la Google si YouTube pentru ca ar fi violat proprietatea personala a utilizatorilor.