#5: Microsoft

Chiar daca de multe ori este considerta mai repede o companie care imita decat una care aduce inovatie, gigantul software Microsoft si-a concentrat atentia in ultima perioda in lansarea proiectului Surface, un nou computer touch-screen.

Pentru a ramane in competitia cu Google, Microsoft continua sa-si indrepte fondurile pentru investitii in directia perfectionarii algoritmilor de cautare.

#6: Tata Group

Tata Group apare pentru prima data in acest top, fiind propulsata de catre lansarea masiinii Nano ce costa doar 2.500 de dolari, un automobil special creat pentru mase.

Pretul, cel mai mic din lume, se datoreaza in primul rand unui model ingenios de reducere a costurilor, ce presupune vanzarea kit-ului auto antreprenorilor care il asambleaza pentru cumparatori.

#7: Nintendo

Producatorul de jocuri video apare pentru prima data in top 10 dupa ce a lansat pe piata celebra consola Wii, atragand astfel un nou segment de audienta.

Asadar, jocul Wii fitness duce pregatirea fizica spre un nou nivel. De asemenea, serviciile WiiWare vor oferi in curand programatorilor independenti o modalitate mult mai putin costisitoare de a livra jocuri online.

#8: Procter & Gamble

Citeste si:

Cel mai mare producator de produse de larg consum din lume si-a subclasat rivalii datorita lansarii de noi produse, realizate in urma unor investitii majore in design si a deschiderii fata de ideile inovatoare venite din exteriorul companiei.

Totodata, succesul P&G consta in abilitatea de a descoperi noi piete de desfacere, cum ar fi, de exemplu, magazinele trecute cu vederea din cartiere ale regiunilor in curs de dezvoltare.

#9 Sony

Acum, cand afacerea cu electronicele este in continua crestere, iar Discul Blu-ray reprezinta un nou standard, prioritatea Sony devine dezvoltarea continutului online.

In acest proiect va fi inclusa o platforma sociala 3D, unde pasionatii de jocuri online vor putea interactiona si PlayStation Network, un canal creat special pentru muzica si videoclipuri.

#10 Nokia

Producatorul finlandez este cunoscut pentru faptul ca angajeaza specialisti care cerceteaza comportamentul de consum al utilizatorilor de telefoane mobile din tarile in curs de dezvoltare.

Asa se explica faptul ca, Nokia a devenit lider in tari precun India sau China.