Unul din 12 pasageri care pleaca de pe Terminalul 5 din Aeroportul londonez Heathrow constata la destinatie ca bagajul sau nu a ajuns odata cu el. Nici dupa patru luni de la deschiderea terminalului, oficialii British Airways - singura companie care foloseste terminalul - nu au reusit sa rezolve problemele aparute din cauza pierderii masive a bagajelor. Sistemul de administrare specializat din Terminalul 5 raporteaza cate 1.000 de bagaje pierdute pe zi, potrivit cotidianului britanic „Daily Telegraph
Daca situatia de pe Heathrow nu a fost niciodata una foarte buna in privinta bagajelor, inregistrandu-se o medie de 65-70 de valize ratacite la 1.000 de bagaje, pe Terminalul 5 media este de 80. In plus, British Airways se afla in fruntea companiilor care au facut din pierderea bagajelor pasagerilor o adevarata performanta. Potrivit datelor Asociatiei Operatorilor Europeni (AEA), compania britanica a ratacit in primul semestru al acestui an aproape 30 de bagaje la 1.000 de pasageri.

British Airways sustine ca principalele cauze care duc la pierderea bagajelor sunt intarzierea unor curse, aglomeratia de pe pista, dar si legatura defectuoasa intre Terminalul 5, si celelalte puncte ale aeroportului. „Sunt bagaje care intra in aeroport in Terminalul 4 si trebuie transferate manual pana in Terminalul 5, pentru ca nu exista un sistem mecanic pentru acest transfer“, a declarat purtatorul de cuvant al British Airways, citat de presa britanica. Problemele nu sunt insa noi.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.