Daca dupa `89 tatal si fiul au inceput sa produca articole de vestimentatie pentru barbati, dedicate exclusiv exportului, in 2001 cei doi “asociati” decid sa produca pentru piata interna.
“Ideea a venit de la prieteni pentru ca noi lucram pentru export in mod special si aveam din ce in ce mai multi prieteni barbati care ne cereau costume. Comenzile erau insa clar stabilite. Important e ca eram capabili sa facem o calitata acceptata de mari brand-uri precum Armani, Hugo Boss, Stefanel, Steilmann, YSL sau H&M, ceea ce ne lipsea erau tesaturile de calitate, iar de aici a mai fost un singur pas", spune Ciucu.
Cei doi au constatat astfel ca exista o cerere mare pe piata care nu era acoperita. "Nici acum din punctul de vedere al vestimentatiei pentru barbati lucrurile nu stau asa cum ar trebui in ceea ce priveste varietatea ofertei dar, cu toate acestea, in ultimii cinci ani, multe brand-uri din Romania au cunoscut o dezvoltare fara precedent”, declara Alexandru Ciucu.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro