Business 5 Iulie 2008 01:28
Alexandru Ciucu, fiul de la “Tata si Fiul”, a gasit tiparul perfect pentru a-si crea un business de suflet, in care acorda o atentie deosebita detaliilor precum calitatea tesaturilor si accesoriile finale, la care se adauga consilierea din partea specialistului care a studiat moda la prestigioase institute din Milano. Alexandru Ciucu continua astfel traditia familiei in domeniul confectiilor, acoperind o nisa a tinutelor de lux pentru barbati si dovedind totodata ca adevaratele costume se fac la comanda

Daca dupa `89 tatal si fiul au inceput sa produca articole de vestimentatie pentru barbati, dedicate exclusiv exportului, in 2001 cei doi “asociati” decid sa produca pentru piata interna.

“Ideea a venit de la prieteni pentru ca noi lucram pentru export in mod special si aveam din ce in ce mai multi prieteni barbati care ne cereau costume. Comenzile erau insa clar stabilite. Important e ca eram capabili sa facem o calitata acceptata de mari brand-uri precum Armani, Hugo Boss, Stefanel, Steilmann, YSL sau H&M, ceea ce ne lipsea erau tesaturile de calitate, iar de aici a mai fost un singur pas", spune Ciucu.

Cei doi au constatat astfel ca exista o cerere mare pe piata care nu era acoperita. "Nici acum din punctul de vedere al vestimentatiei pentru barbati lucrurile nu stau asa cum ar trebui in ceea ce priveste varietatea ofertei dar, cu toate acestea, in ultimii cinci ani, multe brand-uri din Romania au cunoscut o dezvoltare fara precedent”, declara Alexandru Ciucu.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.