Aproximativ unu din cinci televizoare LCD si plasma vandute in reteaua Altex si Media Galaxy sunt branduri proprii

Moda marcilor proprii lansate initial de lanturile de hipermarketuri si magazine cash&carry a inceput sa prinda si in cazul retailerilor de electrice si electrocasnice. Dupa trei ani de la lansarea primei marci proprii de televizoare din tara (Teletech), cota acestor branduri din total vanzari a ajuns la valori importante, iar cresterile sunt de cateva ori mai mari de la an la an.

Cele doua branduri de televizoare proprii ale Altex, Teletech, lansat in 2004, si Mirya, lansat la finele lui 2006, genereaza peste 20% din totalul vanzarilor de televizoare cu plasma si LCD. De asemenea, compania estimeaza pentru anul in curs o crestere a vanzarilor de LCD-uri si plasme din aceasta categorie cu peste 250% fata de anul anterior.

„Principalii factori care au determinat cresterea vanzarilor pentru aceste produse sunt ieftinirea televizoarelor cu ecran LCD sau plasma, cresterea puterii de cumparare a clientilor, sistemele de finantare atractive si promotiile precum Media Galaxy Euro 2008“, ne-a declarat directorul diviziei Brown Goods Altex, Radu Bercea.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.