AdPrint, singurul festival european de publicitate ce premiaza echipele de creatie pregateste o editie aniversara cu multe schimbari.
Editia a zecea aduce multe transformari la nivelul competitiei, pentru a premia creativitatea in toate formele pe care le poate avea in print. Astfel, pentru prima oara, AdPrint va primi in competitie si lucrari de Innovative Print, in noile sectiuni: AdPrint Innovative Use of Press / AdPrint Innovative Use of Outdoor / AdPrint Innovative Use of Direct & Collateral Communication / AdPrint Innovative use of Ambient. In aceasta noua categorie, AdPrint Innovative Media, lucrarile vor fi jurizate pe criteriul folosirii creative a mediului, indiferent de produsul sau serviciul promovat.

Printul clasic, „conventional”, caruia ii era dedicata pana acum intreaga competitie AdPrint se regrupeaza in doua categorii: AdPrint Press & Magazine si AdPrint Outdoor & Poster. In cadrul acestor categorii, lucrarile pot fi inscrise in sapte sectiuni distincte de produse si servicii: Art, Culture, Media & Entertainment / Fast Moving Consumer Goods / Services / Corporate / Automotive and Automotive Products / Durables and Other Consumer Goods / Social Services, Public Awareness. Din randul printurilor castigatoare si nominalizate in cadrul acestor doua categorii vor fi alesi castigatorii sectiunilor speciale: Luerzer’s Archive Best use of Art Direction / Luerzer’s Archive Best use of Copywriting / Luerzer’s Archive Best use of Typography / Luerzer’s Archive Best use of Photography / Luerzer’s Archive Best use of Illustration.

Noile categorii aduc noi trofee ale competiei. Lucrarile din fiecare sectiune a competitiei vor lupta pentru AdPrint Golden Angel, AdPrint Silver Angel si AdPrint Bronze Angel. Dintre castigatorii acestor premii, cele mai bune lucrari din categoriile Press, Outdoor si Innovative vor primi trofeul AdPrint Grand-Prix – premiul pentru cea mai buna lucrare din fiecare categorie.

Ca si pana acum, cele mai importante distinctii ale competitiei revin celor mai bune echipe de creativi: The Golden Team, The Silver Team si The Bronze Team, decernate pe baza punctajelor obtinute de lucrari in competitie. Distinctia Agency of Angels 2009 va fi inmanata agentiei cu cele mai bune echipe de creatie din concurs in timp ce Network of Angels 2009 va fi reteaua cu echipele care au acumulat cele mai multe puncte.

Cea de-a 10a editie a fesivalului se va desfasura in perioada 12 – 15 februarie 2009 la Brasov.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.