Dupa aproape un an de cand s-a dat ordinul de incepere al lucrarilor pentru autostrada Bucuresti-Ploiesti, Compania de Autostrazi a hotarat sa largeasca tronsonul la trei benzi pe sens.

„Ordinul de incepere a lucrarilor pentru autostrada Bucuresti – Ploiesti a fost dat in luna august a anului trecut. Tronsonul de autostrada Bucuresti – Ploiesti, de la kilometrul 7 pana la kilometrul 62, a fost proiectat pentru doua benzi. Conform unor studii de trafic, peste 30.000 de masini circula zilnic pe DN 1. In acest caz, la un trafic de peste 30.000 de autovehicule pe zi, autostrada trebuie sa fie proiectata la sase benzi. De la kilometrul 7 pana la kilometrul 42, autostrada va avea sase benzi. La kilometrul 42, tronsonul Bucuresti – Ploiesti se intersecteaza cu autostrada care merge spre Iasi”, ne-au declarat oficiali ai CNADNR. Primul tronson de autostrada Bucuresti – Moara Vlasiei a fost proiectat la trei benzi, pana la centura Capitalei. „Dupa semnarea actului aditional, consortiul italian, Pizzarotti-Tirrena Scavi mai construieste 12,5 kilometri de autostrada la trei benzi. Consortiul romanesc Euroconstruct Trading ’98 - UMB Spedition - PA&CO - Comaxa va construi aproximativ 20 de kilometri, de la Moara Vlasiei pana la kilometrul 42.

Toate hartiile vor fi semnate pana la sfarstiul acestei luni”, ne-au spus reprezentantii CNADNR. Compania de Autostrazi a platit sub 5.000 companiei Search Corporation pentru realizarea unui studiu de fezabilitate privind largirea la sase benzi a autostrazi Bucuresti-Ploiesti.