Business 9 Iunie 2008 05:53
A lucrat 8 ani la Tuborg, perioada in care a prins lansarea si apoi consolidarea companiei in Romania. Acum este directorul de marketing al Atlas Corporation

Eduard Popisteanu este directorul de marketing al unuia dintre cei mai importanti jucatori de pe piata materialelor de constructii, Atlas Corporation. A venit aici in urma cu 12 luni dupa ce a acumulat o experienta de aproape 15 ani in construirea de branduri pe piata romaneasca a berii, a bauturilor racoritoare si cea media. Ii place sa spuna ca Skol, Orangina si Magic FM sunt copiii sai de suflet. A fost principalul responsabil cu strategia lansarii acestora pe piata precum si cu impunerea lor in ochii consumatorilor.

Popisteanu are o diploma in domeniul constructiilor civile. Dar dupa absolvire, in 1993, s-a lansat in marketing. Mai intai intr-o firma “care apoi a disparut de pe piata”, apoi la Tuborg, din 1997. Aici a stat 8 ani de zile, perioada in care a prins inceputurile si consolidarea companiei daneze pe piata romaneasca. “Am fost printre primii angajati ai Tuborg. M-am intalnit cu directorul de marketing care m-a intrebat ce am facut 28 de ani. Am invatat, am spus. Pentru acel moment, raspunsul a fost suficient”, povesteste Popisteanu. Pentru inceput a fost marketing planner, cea mai joasa treapta in marketing. La vremea aceea, in Romania notiunea avea mai mult valente teoretice si mai deloc practice. Nimeni nu mai facuse asa ceva, considera Popisteanu.

Bere, sucuri, media si materiale de constructii
Dupa doi ani de zile, a fost insarcinat cu activitatea promotionala a Tuborg, activitate pe care a facut-o un an de zile. Perioada a fost uneori destul de dificila pentru ca statea mai mult plecat. “Eram 3 luni pe litoral, departe de sotie, inconjurat de femei frumoase, tot timpul cu treaba. Iti venea cateodata sa renunti”, spune Popisteanu. Din 2000 avea sa fie insarcinat cu lansarea unui al doilea brand al Tuborg in Romania, si anume Skol. Intreprinderea era una destul de dificila pentru ca Skol era un nume nou iar piata berii era destul de competitiva si la momentul respectiv. Ca sa reuseasca a trebuit sa inventeze o eticheta care sa se asocieze cu marca Skol asa cum Bergenbier era asociat cu fotbalul sau Ciuc cu expresia “inca una si ma duc”.


Despre autor:

Gandul

Sursa: Gandul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.