Potrivit unui studiu al firmei PMR, vanzarile de retail din Romania, incluzand magazinele traditionale, pietele si retelele moderne de comert, ar putea creste in acest an cu 16,5%, la 121,7 miliarde de lei (38 miliarde de euro), mai mult de jumatate din suma fiind generata de produsele alimentare. Anul trecut, retailul romanesc a raportat un ritm de crestere de 17,8%, la 104,4 miliarde de lei (31,3 miliarde de euro). Thys arata ca aparitia magazinelor de tip outlet in Romania este unul dintre indiciile care arata cat de repede se dezvolta retailul.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Decizie TikTok: Aplicația chineză renunță la recompensele pentru timpul...
Sursa: wall-street.ro