Business 23 Mai 2008 16:44
In cadrul celei de-a 33-a editii AdBreak, Mihai Barsan, group brand manager la Timisoreana a afirmat ca regreta faptul ca a trebuit sa fie prezent la AdBreak, dar ca a acceptat invitatia pentru al sustine pe Felix Tataru si GMP, agentia care se ocupa de campania de imagine a brandului Timisoreana.
"Credeti-ma ca nu mi-as fi dorit sa vin in seara asta aici. Am venit sa-l sustin pe Felix pentru ca eu cred ca cel care trebuie sa decida cine ia premiul este clientul. Meritul pentru succesul Timisoreana se datoreaza foarte multor oameni si as fi vrut ca regulamentul Effie sa-mi permita acordarea mai multor statui. Si nu este vorba numai de Lowe si GMP. Agentia GMP a facut majoritatea muncii pe acest caz si merita sa inscrie acest caz. Iar in limita data de regulamentul curent al Effie, GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie", a afirmat Mihai Barsan.

Concluzia omului de marketing de la Timisoreana a fost spusa in cadrul AdBreak care s-a desfasurat miercuri seara, in jurul subiectului legat de decernarea marelui premiu Effie "Povestea merge mai departe" Timisoreana catre agentia GMP si nu asa cum sustin Leo Burnett si McCann, respectiv ca premiul ar fi trebuit acordat clientului Ursus Breweries.

In fata celor prezenti la dezbatere au participat, pe de o parte, Mihai Barsan, group brand manager la Ursus Breweries, Felix Tataru, general managerul GMP si, de cealalta parte a baricadei, Stefan Iordache, presedintele Leo Burnett impreuna cu Adrian Botan, creative director si deputy managing McCann Erickson.

Stefan Iordache si Adrian Botan au fost cei care si-au exprimat nemultumirea privind decizia de acordare a premiului Effie companiei care a inscris cazul, agentia GMP. Doi dintre oficialii McCann si Leo Burnett, Adrian Botan si respectiv Razvan Matasel au semnat o scrisoare deschisa care contesta decernarea premiului spre agentia de publicitate GMP.

"Incepe sa-mi para foarte rau ca am avut atata succes. Iertati-ma ca am castigat! La sfarsitul lui ianuarie 2007, Timisoreana era pe locul 1, gratie lui Low si a altor companii. Luandu-o de pe locul 1, obiectivul nostru a fost sa ii consolidam pozitia si sa crestem. Am luat brandul si l-am dus mai departe, am continuat o poveste de succes. Cand am urcat pe scena stiam ca GMP este pe locul al 3-lea dupa echipa Timisoreana si Low", a declarat Felix Tataru, director general GMP.

Nimeni insa nu a contestat acordarea premiului Effie pentru "Povestea merge mai departe" Timisoreana, ci doar faptul ca trofeul a fost inmanat GMP. Miza intalnirii a facut ca nu de putine ori discursul dezbaterii sa capete accente pasionale.
"Am un sentiment de manevra. Timisoreana merita acest premiu" a spus la un moment dat Stefan Iordache, presedintele Leo Burnett, care lucreaza pentru Bergenbier, de la InBev, concurenta declarata pe segment a marcii Timisoreana.

Responsabil de campaniile Golden Brau, din acest an, o alta marca de bere concurenta cu Timisoreana, Adrian Botan a fost de acord si el cu castigarea Grand Effie-ului de catre Timisoreana. Botan a aratat ca nu este de acord cu inmanarea premiului Effie agentiei GMP, incercand sa aduca in fata agentia Lowe & Partners, inscrisa la credite drept coautor al campaniei, in timp ce omul de creatie vede agentia de publicitate condusa de Veronica Savanciuc drept primul autor al comunicarii si primul care ar fi trebuit premiat.

"Brandul este chemat sa fie pe scena si nu agentia, iar modul in care a fost inscrisa campania tine de client exclusiv. Prin prisma celor 10 ani de marketing la Pepsi dar si cei 7 ani de acasa, vreau sa spun ca imi este rusine cu ce se intampla aici", a afirmat Eusediu Margasoiu.

Editia Effie de anul acesta, este dupa parerea celor implicati in industria de publicitate, "prima si singura editie de pana acum, dupa care tunat si a fulgerat si a tunat dupa festivitate".
Editia locala a premiilor Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al doilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.