Business 9 Mai 2008 00:56
Grupul numarul unu pe piata de retail din Romania va pierde din cota de piata pana in 2013. Clasamentul celor mai importanti 10 retaileri ramane insa neschimbat.
Spre deosebire de Metro, toate grupurile de retail de pe piata autohtona vor inregistra pana in 2013 cresteri ale cotei de piata, se arata intr-un studiu realizat de compania de cercetare Planet Retail, prezentat in cadrul FMCG Regional Summit 2008, eveniment organizat de revista „Piata“. Astfel, Metro Group, care opereaza in Romania lanturile Metro si Real, va ajunge la afaceri de aproximativ 4,7 miliarde de euro, comparativ cu 2,1 miliarde de euro cat a inregistrat in 2007. In schimb, isi va diminua cota de piata cu 0,5%, de la 7,5% in 2007 la 7% in 2013.
Cea mai semnificativa expansiune o va avea insa, potrivit estimarilor Planet Retail, Carrefour, care aproape ca isi va dubla cota de piata, de la 3% la nivelul anului trecut, la 5,9% peste cinci ani.
Publicitate

Cel mai mare lant de hipermarketuri din tara va vinde in 2013 produse in valoare de aproximativ 3,8 miliarde de euro, fata de 866 de milioane de euro consemnati anul trecut.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.