“Primul an de activitate in Romania a fost unul foarte reusit pentru Starbucks. (…) peste 500.000 de clienti au savurat cafeaua espresso Starbucks pana acum, ceea ce demonstreaza ca romanii au intampinat cu entuziasm Experienta Starbucks si au adoptat-o in foarte scurt timp, aceasta devenind parte a vietii lor de zi cu zi” a declarat Viorel Stoiean, District Manager Marinopoulos Coffee Company III.

In primul an de operatiuni Starbucks in Romania, o mare parte dintre clienti au savurat bauturile Starbucks nu doar in cafenele, ci au dorit sa ia cu ei o parte din Experienta Starbucks, alegand sa solicite produsele la pachet. Astfel, segmentul la pachet a inregistrat o crestere constanta pe tot parcursul anului.


Clientii Starbucks au avut la dispozitie un meniu complet de bauturi Starbucks pe baza de cafea, apreciate in intreaga lume, 15 sortimente de cafea arabica de cea mai buna calitate, produse de patiserie si deserturi, precum si o selectie de accesorii pentru prepararea cafelei acasa.

“Pe parcursul primului an, romanii si-au exprimat preferinta deosebita pentru cafeaua noastra espresso, si de asemenea pentru aromele caramel si mocha” a punctat Viorel Stoiean. „In plus, un segment important al activitatii noastre care a generat rezultate excelente a fost cel al cafelei boabe. Mii de pachete de cafea boabe au fost cumparate de catre clientii nostri care au dorit sa-si prepare cafea acasa. Printre cele mai apreciate sortimente de cafea boabe se numara Kenya, Colombia si Espresso Roast” a continuat reprezentantul Starbucks in Romania.

De-a lungul acestui prim an de activitate, Starbucks a lansat o serie de promotii speciale de sezon, adaugand ofertei curente bauturi si produse noi, in editie limitata, incadrate intr-o tema specifica fiecarei perioade. Una dintre cele mai apreciate a fost promotia de Craciun, care a propus clientilor din Romania cafeaua boabe Starbucks Christmas Blend, un amestec special cu o traditie de 24 de ani in cafenelele Starbucks din intreaga lume.