Dizivia de distributie Mediplus a inregistrat o crestere anuala a cifrei de afaceri de 36%, raportand 111,9 milioane de euro in primul trimestru al anului 2008, comparativ cu cele 82,5 milioane de euro inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut, informeaza compania.

Divizia de retail Sensiblu a inregistrat o crestere anuala a cifrei de afaceri de 29%, ajungand pana la 34,6 milioane de euro in primul trimestru al lui 2008, comparativ cu 26,9 milioane euro inregistrata in primul trimestru din 2007. Aceste cifre de afaceri neconsolidate includ vanzarile intre companii, dinspre Mediplus catre Sensiblu, in valoare de 19,8 milioane de euro, potrivit informatiilor transmise de oficialii companiei.


“Asa cum am raportat cu ocazia rezultatelor anuale, ne-am rafinat strategia de a conduce A&D Pharma la urmatorul nivel de dezvoltare, concentrandu-ne asupra optimizarii profitabilitatii operationale si consolidarii pozitiei noastre de piata. Eforturile noastre [...] ne permit sa dezvoltam parteneriate strategice importante cu mari producatori internationali, cum ar fi compania leader din domeniul biotehnologiei, Amgen, asigurandu-ne astfel o platforma solida si flexibila de expansiune in alte tari”, a declarat Dragos Dinu (foto), CEO-ul companiei.

Desi cifrele de afaceri ale celor doua mari divizii ale companiei farmaceutice au crescut comparativ cu perioada similara a lui 2007, rezultatele au fost afectate deprecierea monedei nationale fata de euro, ceea ce a insemnat o crestere mai puternica a cifrei de afaceri in lei.

In moneda locala, cifra de afaceri consolidata neauditata a atins 467,5 milioane de lei, echivaland cu o crestere anuala de 44%. Mediplus a inregistrat o cifra de afaceri de 412,9 milioane de lei, reprezentand o crestere anuala de 48%, in timp ce Sensiblu a inregistrat o crestere anuala a cifrei de afaceri de 40% ajungand la 127,7 milionae RON, in primul trimestru al anului 2008.