Tempo Media a fost creata initial ca divizia media a agentiei romanesti de publicitate Tempo Advertising SRL, una dintre cele mai importante companii de publicitate independente din regiune, afirma
comunicatul.
Dupa aceasta achizitie, Tempo Media va fi integrata in divizia Aegis Media, urmand a fi redenumita in Vizeum pentru a se alatura retelei Vizeum stabilite de Aegis in 43 de piete, de la lansarea din 2003.
Din portofoliul de clienti ai Tempo Media fac parte o serie de clienti internationali si locali precum Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance.
Romania devine, conform comunicatului emis de grup, o economie foarte importanta pentru sectorul publicitar.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro