In ultimii 5 ani piata produselor profesionale de curatenie si igiena a crescut cu 35-40% atingand valoarea de 10 milioane de euro la sfarsitul anului 2007.

Pentru anul acesta piata, produselor profesionale de igiena si curatenie a fost estimata la valoarea de 12 milioane de euro, avand un ritm de crestere de 20-30%, informeza Paper Plus, unul dintre liderii piatei locale a consumabilelor de hartie.

„Piata produselor profesionale de igiena si curatenie a cunoscut o evolutie notabila in ultimii ani, fiind determinata de trecerea treptata a segmentelor de business de pe piata mass market pe un segment de nisa asa precum este cel de AfH”, a explicat Marian Ivan (foto), general manager Paper Plus.

Folosind produse AfH profesionale, companiile cu peste 2.000 de angajati reduc cu pana la 25.000 de euro cheltuielile pentru produsele de igiena, conform declaratiilor directorului Paper Plus.

Citeste si:

Compania Paper Plus, care activeaza pe piata Away from Home (AfH), cuprinde produse precum role si prosoape de hartie, servetele si suporturi industriale pentru hartie, mizeaza pe o crestere a cotei de piata cu pana la nivelul de 15%, in conditiile in care ritmul de majorare al acesteia se situeaza la 15-20%, potrivit reprezentantilor acesteia.

Conform datelor detinute de Paper Plus, in Europa de Vest ritmul anual de crestere a pietei de AfH atinge in mod constant valoarea de 2-3%, in timp ce in Romania acesta a depasit valoarea de 20% in perioada 2005 – 2006, iar pentru perioada 2006 – 2007, rata cresterii a fost de 30 – 40%.

Potrivit datelor oficialilor companiei, in prezent produsele din hartie cumuleaza o valoare de peste 80% din totalul vanzarilor realizate de companie in primele noua luni ale anului 2007. Compania Paper Plus a estimat pentru 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 2,3 milioane euro, dublu fata de valoarea inregistrata in 2006, 1,2 milioane euro.