Grupul de presa "Sanoma Hearst", prezent in Romania cu publicatiile "Beau Monde", "Cosmopolitan" si "Harpers's Bazaar", a lansat miercuri revista "Marie Claire", o noua publicatie glossy dedicata publicului feminin.
Redactorul-sef al editiei romanesti a revistei "Marie Claire" este Mara Stroe, care a detinut aceeasi functie in cadrul publicatiei "Glamour", editata in Romania de "Liberis Publications Romania".
Sanoma Hearst Romania este prezenta pe piata de publishing din 1999, si editeaza in jur de 11 publicatii, printre care "Beau Monde", "Cosmopolitan", "FHM" sau "National Geographic".

Editia romaneasca va aparea in 150 de pagini si va fi condusa de redactorul-sef Mara Stroe. "Marie Claire" se pozitioneaza ca revista lunara up-market si va cuprinde pagini dedicate modei, frumusetii, reportajului si stilului de viata.

Publisher-ul Theodor Manolache afirma ca, dupa o crestere de peste 44% a cifrei de afaceri a companiei in 2007, comparativ cu anul precedent, "Marie Claire" va ajuta propulsarea Sanoma Hearst "catre pozitia de lideri in 2008, pe piata revistelor din Romania".

Primul numar al revistei "Marie Claire" a aparut in SUA, in 1937. In prezent, publicatia este editata in tari ca SUA, Marea Britanie, Franta, Italia, Spania, Rusia sau Ungaria, sub licenta Hearst Corporation, companie cu sediul in New York.

"Marie Claire", fondata in 1937 si relansata in 1954, apare in 29 de editii internationale, in 15 limbi si revendica peste 15 milioane de cititori in lume.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.