Piata locala de fashion retail, estimata la 2 miliarde de euro, va atrage si anul acesta jucatorii internationali, in timp ce segmentul de lux va promova Romania ca o destinatie de shopping in sine. Acestea sunt cateva din opiniile retailerilor de fashion din piata, care si-au bugetat pentru acest an extinderi de milioane de euro pentru a obtine cele mai bune pozitii pe piata.

“Piata tinde spre produse de marca si calitativ superioare, dar pretul va incepe sa fie un element esential. Estimez piata la circa doua miliarde de euro”, a declarat, pentru Wall-Street, Vicentiu Zorzolan, director general AVVGroup, retailer de imbracaminte in al carui portofoliu se afla brand-urile Esprit, Springfield, Women' Secret si Cortefiel.

Pentru acest an, Zorzolan apreciaza o crestere a pietei “cu circa 20%” si o evolutie pozitiva, in sensul in care “se va produce o mutatie catre brandurile internationale care ofera un raport pret-calitate mai bun si care au o imagine si un concept clar definit”, spune directorul AVVGroup. Acesta este de parere ca, datorita concurentei, si preturile se vor reduce pentru a se apropia din ce in ce mai mult de media europeana.

“Romanii continua sa treaca de la “no name” fashion, la hainele de brand, chiar spre cele semnate de designeri”, afirma Ramona Stanciulescu, CEO Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, care detine brandul britanic Debenhams si recentele Olsen si Mandarina Duck. Contrar opiniei lui Zorzolan, executivul Rafar considera ca pretul nu mai este astazi determinant in alegerea unui produs de imbracaminte, romanii fiind mai atenti la calitatea materialelor, la finisaje si detalii.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.