“Piata tinde spre produse de marca si calitativ superioare, dar pretul va incepe sa fie un element esential. Estimez piata la circa doua miliarde de euro”, a declarat, pentru Wall-Street, Vicentiu Zorzolan, director general AVVGroup, retailer de imbracaminte in al carui portofoliu se afla brand-urile Esprit, Springfield, Women' Secret si Cortefiel.

Pentru acest an, Zorzolan apreciaza o crestere a pietei “cu circa 20%” si o evolutie pozitiva, in sensul in care “se va produce o mutatie catre brandurile internationale care ofera un raport pret-calitate mai bun si care au o imagine si un concept clar definit”, spune directorul AVVGroup. Acesta este de parere ca, datorita concurentei, si preturile se vor reduce pentru a se apropia din ce in ce mai mult de media europeana.

“Romanii continua sa treaca de la “no name” fashion, la hainele de brand, chiar spre cele semnate de designeri”, afirma Ramona Stanciulescu, CEO Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, care detine brandul britanic Debenhams si recentele Olsen si Mandarina Duck. Contrar opiniei lui Zorzolan, executivul Rafar considera ca pretul nu mai este astazi determinant in alegerea unui produs de imbracaminte, romanii fiind mai atenti la calitatea materialelor, la finisaje si detalii.