Pentru ca se apropie sezonul cald, producatorii de bere au inceput sa intre in fibrilatie. Campaniile de promovare a marcilor isi fac simtite prezenta in presa scrisa, in strada, la tv si in magazine. Berea Ciucas are chiar o imagine noua.

De cIteva zile, berea Ciucas are o noua infatisare. In speranta ca produsul va fi mult mai atractiv si vizibil pe raft, reducind astfel pofta consumatorilor pentru produsul competitor, managerii companiei au decis sa schimbe forma recipientului PET de doi litri. "S-a dorit reasezarea valorilor Ciucas pe baza noii pozitionari. Ciucas este berea de la munte si am dorit ca Branzas sa redeseneze brandul pentru a impune acest avantaj, precum si pe cel al traditiei indelungate de care celelalte branduri din segmental economic nu beneficiaza, explica Harry Ioncica, brand manager Ciucas, motivul care a stat la baza schimbarii de imagine a produsului.

Ciucas, o bere "rotunda"


Ciucas imbraca acum o forma unica, placuta si foarte ergonomica, despre care Bogdan Branzas, creative director si CEO in cadrul Branzas, compania care a recreat imaginea Ciucas, sustine ca este "organica, curgatoare, rotunda" si imbie la consum. Branzas este prima companie de consultanta pentru branding si design din Romania care a creat, printre altele, si brandul Ursus in 1995. Potrivit lui Branzas, compania lucreaza si la imaginea altor produse din industria berii. Compania de Bere Romania, membra a SABMiller, si-a extins de curind portofoliul de produse pe segmentul premium al pietei berii din Romania, prin lansarea Peroni Nastro Azzurro.

Citeste si:

Tuborg arata ce poti

O alta marca care isi incordeaza fortele in lupta pentru clienti in urmatoarea perioada este Tuborg Royal Export, lansat pe piata autohtona cu un an in urma. Incepind cu opt aprilie, produsul a revenit pe print, cele sase machete publicitare ce pot fi gasite in revistele pentru barbati purtind semnatura Graffiti BBDO. "Sloganul deja consacrat 'Arata ce poti>> capata noi valente in campania de print 2005: este mai agresiv, mai cosmopolit, mai subtil si mai 'incorect politic>> in sensul bun al cuvintului", explica Bogdan Mirica, Group Creative Director Graffiti BBDO. Tuborg Royal Export face parte din portofoliul de marci premium aflate sub licenta companiei United Romanian Breweries si este o bere speciala, cu o concentratie de alcool de 7.2%, ce se adreseaza in special barbatilor cu virste cuprinse intre 28 si 39 de ani, independenti, inteligenti, puternici, cu incredere in fortele proprii, lideri in grupul lor de prieteni.

Campania de lansare a Tuborg Royal Export, care sub numele "Senzatia puterii" a fost promovata pe TV, print si prin activitatea de relatii publice, a obtinut medalia de aur la categoria "Bauturi alcoolice" la Festivalul eficientei in publicitate Effie 2005.