“Elementele pe care ne bazam in ceea ce priveste noile branduri sunt noutatea conceptului, calitatea materialelor si a design-ului. Olsen intra pe o piata care nu si-a atins nici pe departe potentialul maxim: femei peste 30-35 de ani, segment pentru care piata din Romania nu are, in acest moment, o oferta exclusiva de monobranduri; Mandarina Duck este un brand absolut uimitor, ce va schimba obisnuintele de consum in materie de genti si accesorii din piele si materiale complementare, atat pentru femei cat si pentru barbati. In selectia celor doua francize am luat in considerare caracterul unic al ofertei pe care o aduc”, considera Ramona Stanciulescu, CEO Rafar.

Olsen, un nou brand fashion in Romania

Olsen - un brand german – transforma in atitudine pasiunea pentru moda a femeii moderne. Femeia de succes, peste 30 de ani, se va simti rasfatata de stilul impecabil propus de Olsen pentru tinutele office sau casual. Tinutele propuse reflecta gandirea pozitiva si spiritul comunicativ - caracteristici esentiale ale femeii puternice- si imbina valorile clasice cu elementele modern. Cu o experienta de peste 100 de ani pe piata internationala de fashion, brandul Olsen este prezent in toata lumea, in aproape 600 de magazine din peste 50 tari.

In Romania, Olsen s-a deschis pe 29 martie, in centrul comercial Bucuresti Mall si ofera un spatiu de shopping de 100 mp.

Citeste si:

Mandarina Duck, un nou brand fashion in Romania

Mandarina Duck este brandul care a revolutionat tendintele internationale ale modei in materie de posete, genti de calatorie si accesorii prin folosirea culorilor si a designului inovativ. Produsele Mandarina Duck se adreseaza femeilor si barbatilor care apreciaza creativitatea manifestata prin design si coloristica, si pentru care calatoria reprezinta un stil de viata. Atentia la detalii si spiritul liber sustin eleganta informala in orice context si transforma calatoria in arta.

Brandul Mandarina Duck a fost creat in 1977, in Italia, de catre Paolo Trento si Pietro Mannato. Prima colectie, Utility, a schimbat radical regulile pe piata accesoriilor, destul de statica pana atunci. Colectia propunea modele si culori indraznete, care au impresionat publicul independent si deschis unor experiente totale. Brandul s-a impus mai ales folosind puterea culorii, astfel ca "rata Mandarina" a fost aleasa ca simbol al brandului. Pasarea traieste in zona granitei dintre Rusia si China si simbolizeaza fericirea si loialitatea. Penajul multicolor, curiozitatea si instinctul ei de calatorie definesc valorile brandului. Stilul inovativ, natural si colorat se transpune in dorinta de a explora infinitele posibilitati pe care lumea le ofera, ramanand fidel siesi, valorilor de calitate si legaturii puternice cu consumatorii.