Tinerii care vor sa participe la maratonul creativitatii in publicitate, Olimpiadele Comunicarii, mai au doar o sapatamana la dispozitie, pentru a se inscrie in concurs.

Luni, 31 martie este data limita pana la care tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica se mai pot inscrie la Olimpiadele Comunicarii, editia 2008.

In cele patru probe de concurs pot participa echipe formate din cate cinci studenti, care se vor califica in urma unei faze de preselectie. In etapa finala ei vor construi timp de o luna strategiile de imagine ale unor clienti reali: companii, institutii publice sau oameni politici.

Astfel, echipele de studenti care se vor califica la probele de Relatii Publice sau Advertising vor putea lucra pentru strategiile de imagine a 19 de companii: Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, Carpatcement Holding, Coca-Cola, Nestle, IMPACT SA, Apa Nova, Fundatia Sensiblu, Toyota, InternetCorp, Radio 21, Dacia Groupe Renault, Vodafone Romania, ABN AMRO Bank, Danone, Realitatea TV, The Money Channel, BIZ si Campaign.

Cu atat mai mult cu cat de anul acesta vom avea alegeri uninominale, si politicienii sunt dornici sa vada care sunt viitorii consultanti politici pe care se vor putea baza. De aceea, echipele de studenti de la proba de Comunicare Politica vor putea lucra pentru 11 politicieni de top: Mircea Geoana (PSD), Ludovic Orban (PNL), Adrian Nastase (PSD), Norica Nicolai (PNL), Adriean Videanu (PD-L), Victor Ponta (PSD), Roberta Anastase (PD-L), Laszlo Borbely (UDMR), Varujan Pambuccian (UAR), Codrut Seres (PC), Antonel Tanase (PNL).

Inscrierile la editia din acest an au loc pana pe 31 martie, iar evenimentele din cadrul Olimpiadelor Comunicarii se vor desfasura intre 15 aprilie si 16 mai. Tinerii care vor sa se inscrie, pot gasi informatiile necesare pe site-ul: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro.

Partenerii media ai proiectului sunt: Radio 21, Realitatea TV, Jurnalul National, The Money Channel, BIZ, Campaign, Saptamana Financiara, Romania Libera, 24-FUN, Wall-Street.ro, 9AM.ro, eJobs.ro, Comunicatedepresa.ro, AdPlayers.ro si Inpolitics.ro.

De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea unora din cele mai importante organizatii ale industriei de comunicare din Romania: International Advertising Association Romania (IAA), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), si Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP).


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.