Peste 3.200 de poduri si podete, din cele 11.000, au durata de viata expirata si 95% din instalatiile de centralizare electrodinamica si 86% din instalatiile fixe de tractiune electrica sunt scadente la revizia capitala”, se arata in nota de fundamentare a a ordonantei de urgenta. Potrivit Ministerului Transporturilor, CFR SA a ajuns în aceasta situatie din cauza subfinantarii o perioada lunga de timp, dar si ca urmare a neîncasarii sumelor aferente prestatiilor efectuate catre CFR Calatori. “Stadiul avansat de degradare al infrastructurii determina existenta unui numar de 373 de restrictii de viteza. Zilnic se produc zeci de defectari ale elementelor infrastructurii feroviare, cu implicatii majore asupra regularitatii circulatiei trenurilor si crearea premiselor pentru producerea de evenimente feroviare”, se mai arata in nota de fundamentare a actului normativ.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro