In urma unui proces de evaluare online a aplicatiilor primite, tutorii scolii, printre care Bogdan Naumovici, Creative Director la 23 Communication Ideas, vor selecta aproximativ 60 de studenti, care vor urma cursurile scolii ADC*RO, in perioada aprilie – iunie 2008.

Cei 12 tutori au propus un set de cinci subiecte la care candidatii au avut acces prin intermediul contului creat pe site. Subiectele au fost create pentru a testa originalitatea si aptitudinile creative ale candidatilor.
“In primul rand, am sa urmaresc relevanta propunerii. Ar putea functiona? Ar convinge? Este potrivita cu brandul si cu targetul?", spune Naumovici. "Apoi ma voi uita la noutatea ideii. Este ceva ce nu am mai vazut? E ceva la care nu m-as fi gandit? Mi-ar fi placut sa o fac eu? Cam atat. Daca raspunsurile la aceste intrebari sunt macar pe jumatate pozitive, am dat de aur”.

Scoala ADC*RO se adreseaza atat studentilor, celor care nu lucreaza in publicitate, cat si celor care deja lucreaza, dar vor sa se perfectioneze. Studentii vor avea 12 seminarii si vor primi spre rezolvare 10 briefuri, care la sfarsitul cursului se vor concretiza intr-un portofoliu. Acesta va constitui un material valoros in vederea obtinerii unui job in domeniul advertising-ului.

Scoala de creatie ADC*RO este un proiect demarat de Art Directors Club (ADC) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR). Prima editie este organizata de Millenium Communications, companie infiintata in 1998, ca agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.