Timp de 5 zile de conferinte, studentii dornici sa inteleaga mecanismele unei agentii de publicitate au intrat in contact cu personalitati marcante din industrie, carora au avut posibilitatea sa le puna toate intrebarile la care nu aveau inca un raspuns.

Conferintele au fost structurate in concordanta cu departamentele unei agentii de publicitate, abordand astfel componentele esentiale ale acesteia. Prima zi a fost dedicata departamentelor de marketing si client service, tema discutiei fiind relatia client-agentie, zi in care invitatul special a fost Paul Garrison, Presedinte Garrison Group.

Cea de-a doua zi a fost dedicata departamentului de Strategie si a avut ca invitati specialisti in domeniu: Sorin Psatta - Integrated Communication Director BBDO Romania, Stefan Stroe – Strategic Planning Director – Starcom, Stefan Liute – Strategy Director Grepfruit. Subiectele principale de discutie au fost miturile omului de strategie, cum se construieste o strategie de brand si metode neconventionale de a intra in domeniu.

Ziua cu numarul 3 a fost ziua Creatiei si a starnit interesul cel mai mare din partea studentilor. Nume sonore din industrie au dat curs invitatiei de a imparasi cateva dintre secretele meseriei: Adrian Botan – Creative Director CEE McCann Erickson, Serban Alexandrescu – Creative Director Headvertising, Razvan Capanescu – Creative Director Publicis, Adrian Preda – Creative Director Leo Burnett. Au fost discutii animate despre meseria de Creative, care sunt calitatile necesare pentru acest job si cum poti face primul pas pentru a deveni copy sau art.

Tema zilei de joi a fost PR-ul, un subiect foarte atractiv pentru studenti. S-au discutat o gama variata de subiecte, de la primele lucruri pe care le invata un junior aflat la inceput de drum si pana la managementul crizei si lucrurile mai putin placute cu care se confrunta un consultant de PR. Printre partenerii de discutie pentru studenti s-au regasit: Gabriela Lungu – Managing Partner The Practice, Imola Zoltan – Managing Partner McCann PR, Ioana Manoiu – Managing Partner GMP PR.

Citeste si:

Ziua de vineri a incheiat seria conferintelor AdRevolution, cu o tema de actualitate : media, cu accent pe segmentul online. A fost un dialog deschis intre vorbitori si studenti, despre campanii online de succes, despre segmente de piata neacoperite inca suficient in mediul online, cat si despre tendintele din domeniu. Printre speakeri au fost Cosmin Nastasa – Media Director ILeo, Radu Ionescu – Managing Director Kinecto.

O noutate pentru aceasta editie AdRevolution a fost prezenta moderatorilor, nume importante din media sau comunicare: Andi Moisescu – Realizator TV, Mihai Morar – Realizator Radio si TV, Alin Zainescu – General Manager New Media Agency, Robert Zanescu – Director of Operations CEU Business School Romania, Victor Kapra.- New Media Content Manager Publimedia International.

Conferintele AdRevolution vor fi urmate de Teach Me, mini scoala de publicitate organizata in perioada 10-14 martie, pentru 30 studenti selectati. Proiectul urmareste oferirea de oportunitati pentru tinerii pasionati, care doresc sa ia contact direct cu domeniul publicitatii, cat si apropierea mai mult decat teoretica fata de acest domeniu prin oferirea unor informatii practice.

Proiectul continua succesul avut anul trecut, cand Advice Students a oferit sansa de participare la festivalul international de la Cannes celor 3 castigatori ai scolii de publicitate.