Cea mai mare companie din Romania investeste 4 milioane de euro intr-o strategie de schimbare a imaginii.

Compania Petrom isi va schimba strategia de imagine si se va transforma dintr-o companie care se adreseaza partenerilor de afaceri in una „aproape de inima oamenilor“, potrivit unor surse din companie.
Petrom tinteste o cota de piata cat mai mare pe retail (vanzare prin intermediul benzinariilor - n.r.), iar atragerea si fidelizarea clientilor va fi obiectivul acestei campanii. Pentru strategia de imagine, care se va lansa cel mai tarziu in luna mai, lucreaza agentia de publicitate Leo Burnett.

„Dincolo de rezultatele voastre financiare si de ce face compania, voi trebuie sa fiti aproape si de clientii vostri“, a spus Bogdan Naumovici, directorul de creatie al Leo Burnett, citat de un reprezentant al Petrom. Naumovici ne-a declarat ca vor fi aproximativ patru spoturi TV care vor reda „povestile unor oameni de bunsimt“. Referindu-se la actuala imagine a Petrom, care sugereaza performanta printr-un avion care deseneaza pe cer o curba ascendenta, Naumovici a spus ca „viitoarea campanie nu va mai fi cu metafore si avioane, ci se va adresa direct oamenilor“.

De la „esenta miscarii“, la campioni
In acest an, Petrom a alocat 4 milioane de euro pentru reclama, potrivit surselor din companie, iar numele „Petrom“ se va asocia mai putin cu campanii de sponsorizare si mai des cu calitatea de partener oficial in diferite evenimente. Astfel, Petrom doreste sa devina partener unic al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman (pozitie detinuta in prezent de Romtelecom - n.r.) si al Fundatiei „Casa Campionilor“, condusa de Octavian Belu si Mariana Bitang.

Imaginea Petrom a evoluat de la conceptul axat pe produsele companiei din campania „esenta miscarii“, la cel centrat pe reusitele ei. „Oamenii deja stiu ca suntem cea mai mare companie din Romania sau ca facem investitii. Dincolo de astea, vrem ca ei sa ne perceapa ca ne interesam de problemele lor“, au spus reprezentantii Petrom. Promovarea companiei petroliere, care va incepe peste doua luni, va consta in spoturi TV in care vor fi simulate dialoguri pe strada cu oameni obisnuiti vorbind despre Petrom.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.