In versiunea de baza, modelul hatchback derivat produs la uzina din Pitesti se va vinde la un pret mai mic de 6.400 de euro.

Pretul de baza al modelului Renault derivat din Sandero va fi mai mic decat al Loganului, a spus ieri Christian Esteve, presedintele regiunii Euromed a grupului. Logan berlina costa, in versiunea de baza, circa 6.400 de euro. „Derivatul“ este deja produs la Pitesti si va fi lansat pe piata in toamna, anunta Evenimentul Zilei.

„Aceasta este promisiunea pe care am facut-o, de a lansa un hatchback cu un pret mai mic decat al Loganului si o vom respecta“, a spus Esteve. Insa nu acelasi lucru se va intampla si cu versiunea full-options a hatchback-ului, care va fi probabil mai scumpa decat actualul Logan. Sandero a fost lansat anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt si a inceput sa fie vandut in America de Sud, la sfarsitul lui 2007. Modelul produs in Romania este destinat in principal pietelor emergente din regiune.

Modelul Logan, considerat marca "low-cost", a inregistrat in 2007 o marja de profit cu mult peste cea a celorlalte modele ale Renault, aducand nu doar volume mari de vanzari, ci si castiguri consistente, afirma Carlos Ghosn, presedintele grupului francez care detine cel mai mare constructor de automobile de pe piata romaneasca.

"Programul Logan are o marja operationala de 6% pe pietele externe, iar in Romania urca la 8%. Am obtinut la nivelul intregului grup o marja operationala de 3,3%, peste asteptari, dar Logan a avut o profitabilitate mult mai mare. Am dovedit astfel ca o masina low-cost nu inseamna neaparat o marja mica de profit", a declarat Ghosn la Paris, citat de Ziarul Financiar.

Compania franceza a precizat ca profitabilitatea a fost imbunatatita printr-o serie de masuri menite a spori productivitatea si a reduce costurile in cadrul grupului. Profitabilitatea programului Logan a avansat considerabil in 2007, scrie Renault, adaugand ca grupul se afla pe calea cea buna privind atingerea obiectivelor stabilite pana in 2009.

Potrivit Wall-Street, Renault isi confirma tintele stabilite pentru 2008, privind obtinerea unei marje operationale de 4,5% si o crestere de peste 10% a vanzarilor fata de 2007.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.