„Asteptam de sase luni terenurile de la CNADNR. Dupa licitatie si semnarea contractelor nu am putut demara lucrarile pentru ca nu avem nici unde sa punem utilajele. Daca aveam terenurile, contractul trebuia finalizat la inceputul anului 2010. Nu se stie daca vor demara lucrarile in acest an pentru ca nici nu avem unde sa tinem utilajele“, ne-au spus reprezentantii antreprenorilor Alpine Mayreder-FCC Construction, Romstrade si Aktor. De partea cealalta, oficialii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) spun ca firmele de constructii au front de lucru. Directorul din cadrul CNADNR, Marin Ionescu, a precizat ca exproprierile sunt efectuate in proportie de peste 50%.


„Sunt in curs de publicare mai multe hotarari de Guvern pentru transferarea mai multor terenuri de la SIE, Armata sau Ministerul Agriculturii. La intersectia centurii Capitalei cu DN 1 trebuie sa expropriem 13 p
roprietari. Unii vor case, altii vor bani“, ne-a spus Marin Ionescu.

Licitatia de largire a centurii Capitalei la patru benzi, un proiect de pe vremea fostului ministru PSD Miron Mitrea, trebuia sa demareze din 2006. Fostul ministru al transporturilor Radu Berceanu ne-a declarat ca premierul Tariceanu „nu s-a tinut de cuvant si nu a alocat nici un leu pentru centura Capitalei“. „In octombrie 2006 am pregatit mai multe proiecte ce ar fi trebuit finantate din Fondul de Dezvoltare. Calin Popescu Tariceanu nu s-a tinut de cuvant nici macar acum cand a venit la Ministerul Transporturilor un ministru PNL“, ne-a spus Berceanu.