Cu un potential de crestere de pana la 100 de miliarde de euro in urmatorii trei ani, piata romaneasca de retail a stat sub semnul dublarii numarului de hipermarketuri si supermarketuri.

Retelele de comert modern s-au extins, in 2007, cu 96 de noi magazine. Cu toate acestea, ritmul de extindere a lanturilor de magazine de tip modern trade a fost unul mai temperat comparativ cu cel din 2006 cand numarul de hipermarketuri a crescut de aproape patru ori.

Anul acesta, marele retailer Carrefour a deschis 4 noi magazine, la Braila, Cluj-Napoca, Iasi si Bucuresti. La inceputul anului, grupului francez isi propusese sa-si extinda reteaua cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj-Napoca, investitia medie pentru fiecare dintre hipermarketuri fiind evaluata la 20 de milioane de euro.

Reteaua de hipermarketuri Carrefour va atinge, in 2009, un numar de 20 de magazine, compania continuandu-si expansiunea teritoriala prin planuirea deschiderii a inca 9 noi magazine, atat in Capitala, cat si in provincie, potrivit declaratiilor directorului general al companiei, Jacobo Caller.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.