Dacia a fost marca straina de pe piata franceza care a consemnat cea mai mare crestere a vinzarilor.
Francezii au cumparat in primele unsprezece luni ale acestui an peste 28.200 de masini Dacia Logan, cu 60,4% mai mult decit in perioada similara a anului trecut, indica datele Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA). Numai in luna noiembrie, Logan si-a gasit 3.376 de cumparatori, adica de aproximativ 2,4 ori mai mult decit in aceeasi perioada a anului trecut. In schimb, apetitul cumparatorilor pentru Renault a inceput sa scada, vinzarile acestei marci inregistrind un declin de peste 6% fata de primele unsprezece luni ale lui 2006.

Per total, in perioada analizata au fost inmatriculate in Franta peste 1,88 milioane de masini, cu 1,7% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Piata este dominata in continuare de marcile producatorilor francezi, cu o cota de 52,5%. Vinzarile sint insa in scadere, francezii comercializind cu 2,1% sub nivelul raportat la unsprezece luni in 2006. Mai precis, cu exceptia Citroen care a inregistrat vinzari in crestere (7,1%), toti ceilalti producatori francezi, adica Renault si Peugeot, au comercializat cu 6,6% si respectiv 2,9% mai putin.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.