Adidas, al doilea producator mondial de articole sportive, estimeaza o stagnare in vanzarile produselor Reebok de anul viitor, pe fondul dificultatilor neasteptate create de fuziunea celor doua branduri, informeaza Bloomberg.

Adidas, dificultati cu Reebok si un “nu” clar lui Nike “Reebok va creste la nivel mondial, insa piata americana va avea de asteptat pana in 2009 pentru a vedea rezultatele”, a declarat CEO Adidas, Herbert Hainer, in cadrul unei conferinte de presa care a avut loc recent la Munchen.

Adidas, furnizorul echipei nationale de fotbal a Germaniei din ultimii 50 de ani, a cumparat Reebok anul trecut, intr-o tranzactie evaluata la 3,8 miliarde de dolari, motivand o strategie de a micsora distant fata de rivalul Nike, cel mai mare producator de articole sportive. Achizitia a oferit companiei germane sansa de a avea mai multa putere de negociere cu furnizorii.

Alaturarea companiilor Adidas si Reebok a creat insa si dificultati in atingerea estimarilor initiale privind asociere dintre cele doua companii. “Avem deja 85 milioane de euro in costurile sinergice in acest an”, sustine Hainer, explicand costurile mai ridicate datorate fuziunii cu Reebok.

Purtatorul de cuvant al companiei Adidas, Anne Putz, a anuntat reevaluarea target-ului companiei pentru acest an, anuntand economii de 175 milioane de euro programate pentru 2009. Hainer sustine ca se asteapta la economii de 150 milioane de euro pana la jumatatea anului 2009.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.