REDUCERI - In Romania se lanseaza prima casa de compensatie pentru cupoane Initiatorul proiectului, CuponPro, prima casa de compensatie pentru cupoane din Romania, spune ca aceasta noua metoda promotionala este o modalitate de a creste vanzarile. In fapt, sistemul poate fi explicat astfel: producatorul decide ce produse promoveaza prin intermediul cupoanelor si, totodata, ce reduceri aplica.

Consumatorul gaseste cupoanele in ziare, le decupeaza, cumpara si beneficiaza de reducerile la plata. Magazinul accepta cupoanele ce fac obiectul reducerii, CuponPro le colecteaza periodic, le scaneaza si sorteaza pe categoriile magazin/producator/produs, factureaza producatorii si furnizeaza rapoarte detaliate. In final, banii sunt colectati de CuponPro de la producatori, urmand ca apoi compania sa achite sumele cuvenite magazinelor.

FULL-SERVICE. Tudor Fulea, general manager CuponPro, spune ca sistemul promotiilor bazate pe cupoane este folosit pe scara larga in mai multe tari. "Publicul s-a obisnuit ca in ziarul de dimineata sa gaseasca diferite cupoane promotionale, pe care sa le utilizeze la proxima runda de cumparaturi sau sa le schimbe cu apropiatii in cazul in care un alt ziar are un cupon ce pare mai atractiv. Este deja un stil de viata, un avantaj pentru mai multe parti", a declarat sursa citata. CuponPro ofera servicii incluzand procesarea cupoanelor, distributia lor in masa, o retea nationala de magazine care le accepta sau consultanta privind realizarea acestui tip promotie. Lansarea vizeaza orasele Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi si Timisoara. Din primavara viitoare, operatiunile vor fi extinse si in celelalte judete.

SUCCES. Conform CuponPro, numarul de cupoane utilizate de consumatori in SUA este de 4,5 miliarde, iar valoarea cupoanelor utilizate ajunge la 3,5 miliarde de dolari. In Marea Britanie sunt distribuite 5,1 miliarde de cupoane, dintre care 531 milioane sunt utilizate de consumatori.

DEZVOLTARE
"Sistemul promotiilor bazate pe cupoane este folosit pe scara larga in mai multe tari"

AVANTAJE
"Publicul s-a obisnuit ca in ziarul de dimineata sa gaseasca diferite cupoane promotionale, pe care sa le utilizeze la proxima runda de cumparaturi sau sa le schimbe cu apropiatii in cazul in care un alt ziar are un cupon ce pare mai atractiv. Este deja un stil de viata, un avantaj pentru mai multe parti" - Tudor Fulea general manager CuponPro


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.